piątek, 20 maja 2016

Spodnie culottes & odżywka Kallos

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją odżywki do włosów marki KALLOS.
O masce dowiedziałam się od mojej przyjaciółki oraz z internetu.  Bardzo dużo osób ją poleca, większość z nich jest zadowolona z działania produktu. Postanowiłam ją wypróbować. 
Moje włosy od zawsze się łamały i rozdwajały. Zwykłe podcięcie końcówek, sprawy nie załatwiało. Od drugiej klasy gimnazjum do lata zeszłego roku prostowałam, suszyłam i myłam włosy dzień w dzień. Przez dwa lata  moje włosy były suche, poszarpane i rozdwojone... Mówiąc jednym słowem wyglądały okropnie.
Idąc do liceum, zauważyłam, że moje włosy robią się coraz gorsze. I zdecydowałam się na odłożenie prostownicy. Od tamtej pory,  prostuję włosy tylko na specjalne okazje. Wcześniej nie używałam nawet środków chroniących włosów przed wysoką temperaturą.  Teraz, stan moich włosów poprawił się diametralnie. Co drugi dzień stosuję odżywkę z KALLOS (Keratin) oraz olejek Arganowy. Jestem bardzo zadowolona z działania tych dwóch produktów. Sprawdzają się rewelacyjnie!!!  Po nich, włosy są miękkie, nie wypadają i mniej się łamią. Substancje te przepięknie pachną, zapach utrzymuję się nawet do następnego dnia.  Jeżeli szukacie dobrych produktów do swoich włosów to zdecydowanie mogę je polecić!  Odżywkę możecie kupić na  www.cocolita.pl za jedyne 11,90zł. Natomiast olejek dostaniecie w drogeriach z kosmetykami. A Wy czego używacie do pielęgnacji swoich włosów?
A już na dole, możecie przeczytać i zobaczyć moją propozycję na lato 2016!

ZAPRASZAM!
snapchat: Siema115







MUST HAVE 2016



Culottes- popularne spodnie z lat 70 powracają!!! Kiedyś rozpoznawalne pod nazwą rybaczki czy bermudy. 
Posiadasz już choć jedną parę tych szortów? Jeśli nie, koniecznie musisz się w nie zaopatrzyć.
W lato chętnie będą noszone.! 
Są luźne, wygodne i przede wszystkim kobiece. Coulottes- są niezwykłe, ale jest ich jeden minus. Nie każdy może je nosić, gdyż nie pasują do każdego rodzaju sylwetki.  Przez ich i długość osobom niższym będą skracać nogę. Do takich spodni należy dobierać buty wysokie, szpilki czy koturny na platformie. Wydłużą nam one nam zdecydowanie nogi. Możemy dobrać do nich krótki crop Top czy nawet koszulę. 
 Przedstawiłam Wam propozycję z siecówki  http://www.bershka.com/pl/- tutaj znajdziecie modele, ceny przedstawione na mojej stronie. Wybrałam te, które najbardziej odpowiadają mojemu gustowi. 








Miłego wieczoru! Buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz