czwartek, 30 czerwca 2016

Propozycje od Bershka&DeeZee

Cześć!
Myślałam, że w najbliższych dniach znowu nie uda mi się do Was napisać. Dlaczego?, ponieważ zasiadając z samego rana do laptopa, wylałam cały kubek kawy na sprzęt. Dobrze, że brat udostępnił mi swój komputer. Mam nadzieję, że mój laptop ekspresywnie wróci do życia.

Dawno mnie tutaj nie było, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. Takie jak np. szkoła. Ostatnie dwa miesiące w szkole były dla mnie okropną katorgą. W końcu  rozpoczęły się wakacje i można spokojnie odetchnąć od codziennej nauki. 
Za dwa tygodnie czeka mnie mój pierwszy wyjazd na obóz. Wybieram się do Hiszpanii oraz Paryża. Nie mogę się doczekać, postaram się wykorzystać ten czas jak najlepiej. A wy, gdzie spędzacie tegoroczne wakacje?... Oczywiście, wszystko będzie relacjonowane na snapie, także zainteresowanych zapraszam Siema115. A teraz idę się ogarnąć i będę oczekiwać na mecz!!! Trzymajcie kciuki za naszych zdolnych piłkarzy! 

ZAPRASZAM
 collaboration: Victoria1415@wp.pl



Wiązane sandały na lato?

                         W ostatnim czasie, bardzo często noszę moje czarne klasyczne sandałki.  Sznurowane buty powyżej kostki są ostatnio szykiem mody. Dziewczyny chętnie je kupują i noszą, nic dziwnego wyglądają super, a co lepsze są mega wygodne. Na początku sama nie mogłam ich zaakceptować, a teraz nie wyobrażam sobie jechać bez nich na wakacje. Idealnie nadadzą się nawet do festiwalowej stylówki. Na dole przygotowałam dla Was moje propozycje, gdzie możecie zakupić podobne.





Jeansowa kamizelka H&M
Sukienka-H&M
Torebka-C&A
okulary-H&M
buty-coloseum 

                                                 Mike Perry Ft. Shy Martin - The Ocean


Propozycje!!!
DeeZee 149zł
Bershka 89zł na 49zł
Bershka 119zł na 49zł
DeeZee 79zł
DeeZee 89zł
Bershka 239zł  na 139zł

Buziaki!

1 komentarz: