wtorek, 10 maja 2016

MUST HAVE

Cześć dziewczyny!
Dziś temat  postu jest zupełnie inny niż zazwyczaj. 
Postanowiłam, że pokażę Wam  parę produktów w które moim zdaniem warto jest zainwestować. By nie było za nudno na moim blogu, od czasu do czasu postaram się wrzucić coś o urodzie. Myślę, że to dobra opcja, ponieważ nie zawsze jest czas by pójść na zdjęcia i pokazać outfity.
Przygotowałam dla Was parę niezbędników kosmetycznych bez których nam kobietom, ciężko by było żyć na co dzień. Koniecznie dajcie znać co sądzicie o takich postach. Miłego wieczoru.  

ZAPRASZAM 
Snap: Siema115

  • Pierwszym produktem jest paletka z firmy KOBO do brwi. Używam ją dobre parę miesięcy i sprawuję się znakomicie. Wcześniej stosowałam tylko kredki. Z własnego doświadczenia wiem, że cienie są wydajniejsze niż kredki. Kredka kończyła mi się w przed siągu dwóch/trzech miesięcy, a zestaw z Kobo mam już pół roku. Jest różnica? Jak najbardziej... Ja,używam środkowego odcieniu  do podkreślenia moich brwi, ponieważ ten z prawej strony jest zdecydowanie dla mnie za ciemny. Paletka ta kosztuję ok. 25zł. Możecie ją dostać w naturze oraz w drogerii Rossman. Jest godna polecenia.


  • Kolejny produkt, który od nie dawna stosuję jest to podkład "Bourjois healthy mix"-odcień 52. Jest to mój pierwszy fluid do twarzy. Nigdy wcześniej nie miałam takiej potrzeby by używać podkładów. Moja cera, odkąd pamiętam nie sprawiała mi żadnych problemów z niedoskonałościami na twarzy. Wcześniej używałam tylko Under Twenty. Lecz bywają takie dni, gdzie czasami jakiś mały "nieprzyjaciel" się pojawi i wtedy nakładam ten o to podkład. Testując go od niecałych dwóch tygodni mogę powiedzieć, że jest rewelacyjny. Dobrze matuję moje zaczerwienienia na twarzy, długotrwale się utrzymuję, a co najważniejsze nie wysusza twarzy. Moja skóra jest bardzo wrażliwa, więc dla mnie ten produkt jest idealny. Znajdziecie go również w Rossmanie za ok. 62zł albo na www.cocolita.pl  o połowę taniej!!! Pamiętajcie, że większość markowych kosmetyków znajdziecie nawet o połowę taniej w internecie niż stacjonarnie, dlatego warto jest poszukać.


  • Następnymi produktami w kolejce są róże również z marki Bourjois.  Po zakupie tych kosmetyków zakochałam się w nich!!! Po pierwsze, mają przepiękny zapach, który utrzymuję się na naszych kościach policzkowych przez cały dzień. Jest wydajny, choć malutki. I nie sypię się, czego pewnie większa część z nas tego nie lubi. Używam je przeważnie na weekendy, gdyż w tygodniu, kiedy chodzę do szkoły nie zawsze mam na to czas. Uwielbiam je, ogólnie produkty z Bourjois są przepięknie zapakowane, a pudełka są estetycznie zrobione. Lubię gdy dany produkt jest dobrze wykonany, a wygląd ich zachwyca.  Dostępne one są w Rossmanie za ok. 53 zł i na  www.cocolita.pl. za 31 zł.


  • Jest to moja pierwsza paletka z kolorami Nude. Firmy Lovely. Na co dzień z reguły nie maluję powiek, ale zdarzy się taki dzień, okazja, że z chęcią to robię. Zdecydowanie wolę kolory jasne, beżowe bądź odcienie w kolorze skóry. Ewentualnie na takie imprezy jak: Studniówka, półmetek, bal gimnazjalny pozwoliła bym sobie na mocniejszą barwę. Sprawdza mi się ona bardzo dobrze, jestem z niej zadowolona. Jedyny minus tych cieni jest, że się kruszą czego nie lubię.  Kupicie ją w naturze za ok. 15zł.



  • Konturówka  do ust Douglas nr. 2- BOIS DE ROSE  Dwa miesiące temu zakupiłam tę kredkę i powiem Wam, że jest godna polecenia. Jeden z moich ulubionych kosmetyków. Kredkę zakupiłam pod mój matowy błyszczyk/krem z firmy NYX. Jestem z niej bardzo zadowolona!!! Kolor jest przepiękny. Długotrwale utrzymuję się na  moich ustach. Nie rozmazuję się i nie wysusza ust. Znajdziecie ją w Douglas za ok. 25zł. ( Na dole znajdziecie zdjęcia konturówki z połączeniem kremowego błyszczyku).

  • Na dwóch ostatnich ilustracjach, możecie zobaczyć jakich produktów używam najczęściej. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach, a na pewno na nie odpowiem. Wszystkie te produkty są bardzo dobre jakościowo. 




  • Pomadka Manhatan Soft Rouge LIPstick nr. 830(pink power)
  • Matowy błyszczyk firmy NYX SMLC11 Milan
  • Matowy błyszczyk firmy WiBo Million Dollar Lips nr. 1
  • Matowa kredka Golden Rose nr. 11 
  • Konturówka Douglas 2- BOIS DE ROSE 
  • Konturówka Lovely Perfect line
  • Masełko do ust Bielenda (nawilżające)

Golden Rose Matte Lipstick Crayon + konturówka Douglas

 Konturówka Douglas +  matowy,kremowy błyszczyk z firmy NYX




Piosenka dnia! 

Buziaki! 

1 komentarz: