wtorek, 3 maja 2016

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tutaj nie było, ale to dlatego, że każdy z nas ma w życiu wzloty i upadki. Dopadły one i mnie. Kilkakrotnie już na moim blogu pojawiał się post typu: "Przepraszam Was za moją nieobecność, postaram się to zmienić". Nie mam zamiaru Wam tutaj pisać, dlaczego nic przez większość czasu nie pojawiało się na moim blogu. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Nie chcę Was zanudzać. 
Tak parę zdań na wstęp. 
Mamy dość długi weekend majowy. U mnie w liceum od jutra zaczynają się matury. (Wszystkim zdającym życzę powodzenia!). Jeśli chodzi o tegoroczną pogodę, nie zachwyca, ale można ten wolny czas zagospodarować, tak by odetchnąć od szkoły i codziennych obowiązków. Ja, niestety żadnych konkretnych planów nie mam na następne nadchodzące dni wolnego. Oprócz tego, że wybieram się w sobotę na osiemnastkę. A Od 30 kwitnia  jest  już u mnie moja przyjaciółka z którą staram się spędzać jak najwięcej czasu. Widzimy się dosłownie parę razy w roku, ponieważ nie mieszka Ona w Polsce.
Na dole przygotowałam zdjęcia letniej stylizacji i krótki jej opis. Zapraszam zainteresowanych do przeczytania!  

Możecie również śledzić mnie na:
oraz obserwować mnie na moim snapie: Siema115
ZAPRASZAM ☺





Outfit

Przygotowałam dla Was specjalnie stylizację wiosenną. 
Jest ona dość luźna,wygodna i przede wszystkim codzienna. Często chodzę tak do szkoły, nie lubię opinających się ubrań. Czuję się wtedy nie komfortowo, ale też jak każda nastolatka lubię od czasu do czasu się wystroić. Myślę, że Wy też tak macie. W moich outfitach zawszę góruję kolor czarny. Uwielbiam go, pasuję on  dosłownie do wszystkiego!!! Jak nie mam go na sobie czuję się dziwnie. Jest to kolor klasyczny, minimalistyczny po prostu mój. Białe spodnie połączyłam z bluzką na długi rękaw, która ma dość nietypowo wycięte ramiona. Zalała ona pół internetu, dziewczyny z chęcią ją noszą!!! Jest wygodna i świetnie nadaję się na piątkową imprezę z przyjaciółmi.
Do tego dołączyłam ramoneskę. I oczywiście czarne dodatki, buty i torebka. Żeby cała stylizacja nie była taka "nuda" dodałam koszulę w kratkę w dość żywe kolory. 

• ramoneska-h&m/bluzka-h&m/spodnie-h&m/torebka-C&A/buty-http://worldbox.pl/ okulary-h&m 














A to są propozycje piosenek ode mnie do przesłuchania dla Was!♥









Buziaki! ♥

1 komentarz: