niedziela, 14 lutego 2016

Cześć!
Ostatnio zrobiło się nieco cieplej na dworze, dlatego wybrałam się z przyjaciółką na wspólne zdjęcia. Czekałam długo na taką pogodę by właśnie zrobić dla Was kilka zdjęć.
Kończą mi się już ferie zimowe od jutra powracam do codziennej monotonii. Teraz, trzeba odliczać dni do naszych upragnionych wakacji. 
Jeżeli chodzi o ferie spędziłam je całkiem przyjemnie. Z przyjaciółką odwiedziłam Wrocław. Bardzo lubię to miasto i chciałabym w przyszłości tam  studiować i mieszkać. Mam nadzieję, że mi się uda!!!  Udało mi się spełnić moje kolejne mniejsze marzenie w te ferie. Miałam okazje spotkać DEYNN oraz Majewskiego. 
Ze znajomymi wybraliśmy się również do Karpacza na basen. Wyjazd jak najbardziej udany!  Ostatni tydzień ferii spędziłam w gronie moich najbliższych osób. W ferie zrobiłam te rzeczy na które wcześniej nie miałam czasu. Porządki w ubraniach, książkach. 
W ciągu tych dwóch tygodni wolnego przeczytałam książkę Michała Piróga "Chcę żyć". Jest to biografia zdolnego tancerza. Jeżeli byście chcieli, mogę zrobić krótką recenzję. Piszcie w komentarzach. Możecie mi również polecać w komentarzach ciekawe propozycję książek. 

A Wy, gdzie spędziliście swoje ferie zimowe?
Z okazji Walentynek, Życzę Wam moi drodzy wszystkiego dobrego! By ten jedyny dzień w roku dla zakochanych był wyjątkowy! 


                                                                                           Buziaki!







                                                                                      <KLIK>
                                                (piosenka, która kojarzy mi się z tegorocznymi feriami)
                                             Piszcie jakie posty chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz