wtorek, 17 listopada 2015

Event we Wrocławiu/ Blogerzy&Youtuberzy


Cześć!
W minioną sobotę, miałam okazję odwiedzić ponownie Wrocław. Pojechałam tam wraz z moją przyjaciółką na otwarcie kolejnej galerii handlowej na Bielanach. Naszym głównym celem było spotkanie się z blogerkami , youtuberami i stylistkami modowymi. Było można spotkać tam między innymi  : Angelikę Muchę, Patryka Woźniaka, JDabrowsky, Stuu, Maję Sablewską, Zosię Ślotałę, Tomka Jacyków, Oliviera Janiaka, Jessicę Mercedes oraz Maffashion.  Najbardziej zależało mi na spotkaniu z Jessicą. Jest to blogerka, którą uwielbiam!!! Od zawsze moim takim małym marzeniem było spotkać Jessicę i zamienić z nią parę zdań. I w końcu się udało. Spotkanie z nią i zamienienie z nią kilka słów mega mnie uszczęśliwiło. Jest to osoba bardzo sympatyczna, to w jaki sposób podchodzi do fanów jest naprawdę cudowne. Nie da się jej nie polubić. Oprócz pamiątkowych zdjęć, niektórzy z Was mogli zobaczyć krótki filmik na moim snapie z Jessicą. Jak pozdrawia osoby  z mojego snapa. Nie pomyślałam nigdy, że moje "najskrytsze" marzenie może się spełnić. Oprócz tego, miałam okazję zrobienia sobie pamiątkowych  zdjęć z Zosią, Olivierem i Tomkiem. Udało mi się jeszcze zebrać 3 autografy do mojej kolekcji.
 Poznałyśmy również dwie sympatyczne dziewczyny oraz dwóch chłopaków z Opola. Dzięki chłopakom udało nam się dotrzeć na Bielany! Wielkie Dzięki :) Niestety byłam tam bardzo krótko, ponieważ pół dnia spędziłam w pociągach, tramwajach i autobusach. Byłam tam dosłownie 2,5 h po czym musiałam z przyjaciółką wracać na powrotny pociąg do naszego rodzinnego miasta, jakim jest Zgorzelec. Planujemy z przyjaciółką kolejny wyjazd, który prawdopodobnie odbędzie się w maju, pewnie większość z Was się domyśla. A mianowicie mam na myśli tutaj Young Stars. Takiego typu eventy bardzo mi się podobają, co prawda jak na razie byłam na takim pierwszym, ale mam nadzieję, że nie ostatnim. I zdecydowanie będzie ich więcej.

Zapraszam Was  na moje inne portale, gdzie możecie mnie śledzić!

Snapchat - Siema115














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz