piątek, 29 maja 2015

♥♥♥

Cześć Kochani!
      Minęło ponad dwa tygodnie, odkąd nic nie dodawałam na bloga. Dlatego, chciałamWas ogromnie przeprosić za moją nieobecność. Czym ta moja nieobecność na blogu była spowodowana? Otóż, miałam do poprawienia parę przedmiotów do których musiałam się przyłożyć. Chciałam podciągnąć moje oceny, by nie straszyły one na świadectwie. Ze względu na to, że zmieniam szkołę przydałoby się mieć dobre stopnie...Chyba każdy z nas tak ma jak zbliża się koniec roku.Wtedy wszyscy nagle, zaczynają  poprawiać i zaliczać niektóre przedmioty. A szczególnie w maju. Ja, już  mam to  za sobą, nie muszę się o nic martwić. A Wy też poprawiacie teraz oceny?

Niedawno, a właściwie parę godzin temu wróciłam z Wrocławia. Wspominałam o Wrocławiu w poprzednim poście. Wraz z przyjaciółką, pojechałyśmy tam głównie kupić sukienki i buty na bal gimnazjalny. Wrocław to wielkie miasto z wieloma ciekawymi sieciówkami. Myślałam, że znajdę coś co przykuję moją uwagę. Owszem znalazłam, ale nie spełnia moich oczekiwać w 100%.  Niestety, po przejechaniu całego Wrocławia i trzech dużych galerii nie znalazłam nic co by było idealne dla mnie. Po spędzeniu paru godzin we Wrocławiu, wyjechałam z niego tylko z sukienką... Co było dla mnie ogromnym szokiem, ponieważ myślałam, że znajdę tam naprawdę coś ciekawego. Totalne zaskoczenie. Czeka mnie jeszcze szukanie butów i dodatków by wypełnić moją stylizację na bal. Na pewno pojawi się parę zdjęć z balu na blogu. Także śledźcie mnie i mojego bloga. Jeżeli chodzi o cały wypad zaliczam do udanych.
To by było na tyle!!!  ZAPRASZAM do dalszego śledzenia mojego bloga. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś, aby pojawił się na moim blogu post, który to Ty byś chciał(a) zobaczyć(przeczytać), zapraszam do pisania tematów w komentarzach. Może chcecie bym wypowiedziała się na jakiś ciekawy temat. :]

piosenka tygodnia Zapraszam do przesłuchania...




Niedługo na blogu nowe pomysły, nowe rzeczy! Oczekujcie! Są duże plany co do bloga!+ dużo pozytywnej energii! :)

Miłego wieczoru! ♥♥
Życzę udanego weekendu! Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz