środa, 13 maja 2015

Bez tematu

Witam ♥
Ostatnio zaczęłam dość często chorować. Mój organizm jest osłabiony i łapią mnie różne wirusy.
W tam tym tygodniu bolało mnie gardło miałam gorączkę, siedziałam czwartek i piątek w domu. Nigdzie nie wychodziłam, a z łóżka nie mogłam się podnieść. Tak samo jest i w tym tygodniu. Dziś poszłam już ostatecznie do lekarza, bo z bólu gardła nie mogłam już wytrzymać. Żadnego słowa nie mogę wypowiedzieć z ust. Okazało się, że mam zapalenie migdałków i tchawicy. I czekają mnie kolejne dni siedzenia w domu, z czego nie jestem osobiście zadowolona. Ten tydzień miał być dość pracowity, przynajmniej sobie tak go zaplanowałam. Każdy dzień zapowiadał się genialnie, ale cóż wszystko legło w gruzach. Chyba  nadszedł czas by mój organizm w końcu odpoczął. Dlatego wykorzystam ten czas na odpoczynek, a jak tylko wyzdrowieję zabieram się do roboty! Właściwie pogoda też robi swoje, raz jest gorąco, a raz zimno. Nie idzie za nią nadążyć. Z tego co wiem teraz wiele osób choruję, więc nie tylko mnie to spotkało.

 Małymi krokami zbliżają się nasze upragnione wakacje! Już nie mogę się doczekać... jak chyba każdy z nas!!! A Wy jakie plany macie na swoje wakacje? Ja, o swoich planach na wakacje pisałam już wcześniej. Zostało nam bardzo mało dni do zakończenia roku. Z tego, że kończę już gimnazjum przede mną stoi wybór nowej szkoły. Będzie ciężko podjąć jakąkolwiek decyzję. Miejmy nadzieję, że mój wybór będzie słuszny... Za nie cały miesiąc czeka mnie bal gimnazjalny. Muszę zacząć zaopatrywać się w nową sukienkę i buty! W przyszłym tygodniu, postaram się z przyjaciółką pojechać do Wrocławia i rozejrzeć się za czymś eleganckim. Mam nadzieję, że uda mi się coś kupić. Obeszłam już wszystkie sieciówki w moim mieście, a nawet zawitałam w Niemczech i nic nie udało mi się upolować, czegoś fajnego i oryginalnego. Macie jakieś propozycje, gdzie mogą zdobyć jakąś ładną sukienkę balową? PILNE!!! Byłabym Wam ogromnie wdzięczna za podsyłanie linków w komentarzu! Tymczasem Zapraszam Was do dalszego śledzenia mojego bloga! Możecie zadawać mi pytania w komentarzach czy na moim ask <KLIK>... Jeżeli byście chcieli post z Q&A, to czekam na wasze pytania.



Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia prostej letniej stylizacji. Jest ona na max'a prosta...Jak zwykle minimalistyczna. Na górę ubrałam krótką bluzkę na szerokich ramiączkach z jeansu. Do tego dołączyłam czarne spodnie, które uwielbiam. Po raz któryś już te spodnie goszczą u mnie na blogu, ale są one idealne, wszystko do nich genialnie pasuje... i każdy kolor. Włożyłam na siebie espadryle, które są modne tej wiosny, możecie je zdobyć w każdej sieciówce. Są przede wszystkim tanie, i takie czarne klasyczne  pasują do wszystkiego. Muszę jeszcze zakupić drugą taką samą parę, lecz już w wyrazistrze wzory... I wtedy będę mogła tworzyć wakacyjne stylizacje w stylu boho. Torebka wraz z ramoneską dodają takiego połysku w stylizacji, ze względu na skórę. Torebka nie jest wykonana z prawdziwej skóry, ale kurteczka już tak. 

Chciałam Was moi drodzy czytelnicy ZAPROSIĆ do polubienia mojego fanpage stworzonego z myślą o Was. Byście byli na bieżąco z różnymi newsami...fanpage <KLIK>








bluzka-H&M/spodnie-H&M/espadryle-H&M/torebka-house/

Miłego wieczoru! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz