poniedziałek, 4 maja 2015

1#Dresden

Cześć -♥!
Zacznę od tego, że post dzisiaj będzie dość krótki niż zazwyczaj. Przejdę od razu do rzeczy.
Zakończył nam się długi weekend majowy i trzeba znowu powrócić do codzienności, ale nie ma co się załamywać już niedługo czerwiec i wakacje. Szybko zleci... Weekend spędziłam skromnie w gronie znajomych. Odpoczęłam i oderwałam się od tej co dziennej rutyny. Wczoraj, wybrałam się z przyjaciółką i jej rodzicami do Dresna(Niemcy). Zrobiłyśmy ponad 1500 zdjęć, by pokazać je na blogu. Wiadomo, że nie wszystkie wyszły idealnie i połowę z tego trzeba będzie usunąć. Na dole są przedstawione te, które były moim zdaniem najlepsze. Być może zdjęcia z tego wyjazdu rozłożę na dwa posty, zobaczę. U mnie wiele się dzieje ostatnio...i  to zdecydowanie na plus. Wy jak spędziliście swój weekend majowy?
 A dziś w nocy czeka mnie kolejny wyjazd do Heide Parku (w Niemczech) z klasą. Wrócę dopiero w środę rano... Dla nie obeznanych jest to park rozrywki. Być może pojawi się notka z wycieczki. I przedstawię Wam parę fotografii z krótką recenzją... Kolejny post już niebawem, oczekujcie.!  
    Nie zapomnijcie dodać mnie na snapchat'a tam możecie śledzić mnie 24 h !
  Siema115 
 ZAPRASZAM również na ask i instagram

Wszystkim, którzy zaczynają pisać matury życzę POWODZENIA !!!






   
Pogoda w Niemczech zachwycała, była po prostu idealna na to, by trochę pospacerować czy po zwiedzać. Jeżeli chodzi o zdjęcia, miałyśmy lekko utrudnioną pracę, ponieważ wiatr, który dodawał chłodnego powiewu przeszkadzał nam w robieniu fotografii. I ciężko było z układaniem włosów... No, ale cóż... sądzę, że świetnie sobie poradziłyśmy i zdjęcia nie wyszły aż tak okropnie jak myślałam.
Zachęcam do komentowania i do obserwowania !










Buty- nike roshe run
spodnie-KIK
bluzka-h&m
okulary-h&m
torebka-House
pasek-h&m
koszula-h&m

Udanego tygodnia! 
♥♥
buziaki


A tutaj łapcie ulubioną piosenkę tygodnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz