środa, 4 marca 2015

Pytania&odpowiedzi od czytelników

Cześć! Tak, jak pisałam Wam w poprzednim poście, mogliście zadawać mi różnego rodzaju pytania.  Dotyczące mnie bądź mojego bloga. Mam nadzieję, że po tych odpowiedziach na po szczególne pytania, będziecie mogli dowiedzieć się o mnie nie co więcej. Odpowiadałam na pytania te najbardziej sensowne. Dziękuję za te wszystkie zadane pytania. Tych pytań nie jest zbyt wiele, ponieważ postanowiłam, że wybiorę 11 tych najlepszych! Aczkolwiek odpowiedzi na te jedenaście pytań są bardzo rozwinięte. Weźcie ze sobą jakąś herbatkę, kawę czy kakao według własnego uznania i Zapraszam Wszystkich chętnych do czytania oraz komentowania!!
Jak Wam podoba się nowy design bloga??
Już wkrótce przywitam Was z małą niespodzianką! A mianowicie jestem w trakcie organizowania KONKURSU jedną z blogerek! Szczegóły już niebawem. Oczekujcie!



      1)  Co skłoniło Cię do pisania bloga? Właściwie odkąd, kiedy pamiętam w podstawówce zawsze lubiłam pisać przeróżne odpowiadania, sprawozdania na języku polskim. Z tego, że matematyka to nie jest moja mocna strona zawsze stawiałam na polski, jest to mój ulubiony przedmiot, który nie sprawia mi żadnego trudu. Jeżeli chodzi o wypowiadanie się na jakikolwiek temat. Co mnie skłoniło? Myślę, że moja obecna przyjaciółka, którą zapoznałam na początku gimnazjum. Ona prowadziła (prowadzi) bloga już wcześniej, z nią zaczęłam chodzić  na zdjęcia. Aż mnie to zainteresowało i się w to wkręciłam. Zawsze robiłyśmy sobie na wzajem zdjęcia. I tak postanowiłam założyć bloga. I jest on ze mną aż do dziś. 

2)   Ile masz wzrostu?  Niestety nie jestem zbyt wysoka, jestem przeciętnego wzrostu osobą. Obecnie mam 164cm

3) Kto jest twoją inspiracją modową?  Otóż moją inspiracją modową, jeżeli chodzi o blogerki  to są to zdecydowanie Jessica Mercedes oraz Julia Kuczyńska, obie mają świetne style! Podziwiam je! Czytam codziennie bloga Mercedes! Jak i oglądam bloga Julii. Są to ikony Polskiego stylu, ja tak uważam i jest to tylko moja opinia. To są takie dwie główne moje inspiracje modowe, wiadomo jest ich więcej, ale tak jak mówię, one są takimi głównymi inspiracjami, a reszta jest mniej ważna!


4)  Jakie masz plany na przyszłość?  Jak na razie chcę ukończyć szkołę z jak najlepszymi wynikami. Tyle ile mogę, dam z siebie wszystko. Również chcę rozwijać bloga i mieć z tego jakieś korzyści. Bloga, nigdy nie porzucę. Po szkole, chciałabym wyjechać z kraju i zacząć samemu na siebie zarabiać. W między czasie jakieś studia. Rozwijać,realizować,spełniać się chcę jak najlepiej! Kto wie jak to będzie, każdy z nas ma jakieś plany na swoje życie, ale czy ono faktycznie potoczy się zgodnie z naszymi myślami? Tak jak my tego pragniemy... Nidy nic nie wiadomo. Los pokażę.

5) Co chciałabyś osiągnąć w swoim życiu?  Każdy człowiek pragnie w swoim życiu osiągnąć jak najwięcej. I ja jestem taką osobą, że do końca swoich dni będę walczyła o swoje cele, które już, gdzieś tam wcześniej sobie je zaplanowałam w głowie. Niestety nie odpowiem na to pytanie konkretnie co chcę osiągnąć, lecz pozostawię to dla siebie. Najważniejsze dla mnie jest to bym w przyszłości miała dobrą pracę związaną z moją pasją i szczęście, którego każdy człowiek potrzebuję, by żyć w pełni radośnie. Czyli rodzinę i dzieci! I uszczęśliwiać, swoich czytelników  tym co robię.



6)  Prowadzisz zdrowy czy raczej leniwy tryb życia? Zdecydowanie prowadzę zdrowy i przede wszystkim aktywny tryb życia. Jestem w klasie sportowej. Uczęszczam w różnych zawodach sportowych. W tym roku moja szkoła wraz z nią i Ja, dostała się na Mistrzostwa Polski w lekkoatletyce, które odbędą się w Białymstoku w czerwcu. (oczywiście młodzież)... Dla mnie ćwiczenia, nie są obce!! Aczkolwiek przez kilka miesięcy nie ćwiczę, fakt, ponieważ miałam operację na kolano, więc ćwiczenia i uprawianie jakiekolwiek sportu jest mi tymczasowo zabronione. Ale jak tylko powrócę do zdrowia, zabieram się siebie!!! Dlatego też, jest mi smutno z tego powodu, że nie wystąpię na Mistrzostwach Polski Młodzików w Białymstoku, gdyż do tych zawodów reszta mojej drużyny dawno zaczęła się już przygotowywać, a  mnie niestety spotkało, nieszczęście. No, ale cóż zdrowie jest ważniejsze.

7) W jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania? Nie ukrywam, że najczęściej robię zakupy w sieciówce H&M. Jest to tak naprawdę jeden ze sklepów, który najbardziej lubię. Zawsze znajdzie się coś dla mnie, w moim guście. A z resztą nie tylko dla mnie, mają tam różne przedziały, np. takie jak dla MAM w trakcie ciąży! Każda ciężarna mama może dobrać do siebie specjalną bluzę bądź spodnie. Dlatego chwalę sobie tą sieciówkę. Również robię zakupy w "Croop" "House" czy Sinsay.
Mogłabym tak wymieniać. Ale odnosząc się do pytania, to są te najczęstsze sklepy,sieciówki, gdzie kupuję ubrania!

8) Jakie masz cechy charakteru, które uważasz za pozytywne? Myślę, że jedną taką moją cechą charakteru, dość pozytywną  jest to, że jestem osobą bezkonfliktową. Aczkolwiek, nie do końca, ponieważ, jeżeli ktoś mnie zdenerwuję, że tak powiem "zajdzie mi za skórę" to wtedy jest całkiem inaczej i obracam się o 180 stopni. Tylko, tyle, że to w bardzo wyjątkowych sytuacjach. Bardzo ciężko jest mnie sprowokować. Więc sądzę, że to jest pozytywna cecha, ponieważ, nie każdy jest w stanie zachować spokój przy danych momentach, zdarzeniach. Kolejną cechą, którą uważam za pozytywną jest odpowiedzialność. Potrafię być odpowiedzialna i rozsądna. Oczywiście jest, więcej tych cech, ale myślę, że nie będę tutaj aż tak się rozpisywała... A więcej moich cech poznacie, śledząc dalej mojego bloga.



9) Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenia bloga? Chciałam zagospodarować swój wolny czas i zapełnić swoje dni czymś kreatywnym, tzn. w coś w czym będę się rozwijała. Zawsze byłam ambitna." I szukałam nowych doświadczeń"... Nie lubię stać w miejscu i nic totalnie nie robić, nie lubię nudy!! Dla mnie zawsze musi się dziać coś ciekawego, poznawać wiele innych rzeczy, których nie miałam, nigdy okazji doświadczyć. Nie lubię nudy! Jestem taką osobą, że nienawidzę siedzieć w domu sama, przed laptopem, telewizorem czy z książką w ręku.! Zdecydowane NIE... Uwielbiam, gdzieś na weekendy wyjść z przyjaciółmi,znajomymi na dwór, na miasto posiedzieć pogadać, pójść, gdzieś na deser cokolwiek. A przede wszystkim poznawać wielu ciekawych ludzi! Dlatego zdecydowałam się na prowadzenie bloga!!! 




10) Jesteś taka chuda od urodzenia czy coś ćwiczysz? Od kiedy pamiętam  zawsze byłam szczupłą osobą. Ale to dlatego, że moja mama w moim wieku też taka była.. Czy coś ćwiczę? Jasne, od podstawówki, a dokładniej od 3 klasy zaczęłam jeździć na zawody sportowe! I zostało tak aż do dzisiaj! Teraz obecnie nie mogę ćwiczyć, napisałam o kontuzji w pytaniu (6).Więc Zapraszam do czytania. I tak ćwiczę dla siebie! Sądzę, że każdy z nas powinien dbać o siebie w jak najlepszy sposób! Bo naprawdę WARTO! ĆWICZCIE,ĆWICZCIE!!!!!!! Zachęcam ! :)

11) Powiedziałaś o blogu znajomym od razu czy ukrywasz to? Powiem tak, że na początku założenia bloga ukrywałam to. Nie chciałam by ktoś o tym wiedział. Wiedziały o istnieniu bloga tylko moje przyjaciółki i niektóre koleżanki i mama. Zawsze bałam się reakcji znajomych, myślałam, że pojawią się hejty itp. Ale przełamałam się z tym i radzę sobie z tym świetnie. Po prostu, jeżeli komuś się nie podoba to, że prowadzę bloga i nie podoba mu się on i mój styl pisania to nadzwyczajnie niech na niego nie wchodzi. Ale wiem, że są takie osoby, które wchodzą i czytają go i choć mało jest  tych osób, ale i tak mnie to satysfakcjonuje. I będę to robiła, choćby nie wiem co.!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz