czwartek, 26 lutego 2015

Wysokie Statystyki

Cześć Wszystkim.! Na początku tego postu, chciałam ogromnie podziękować za tak duże statystyki. W tym tygodniu łącznie nazbierało się ich 4169 tysięcy, z czego jestem bardzo dumna. Pamiętam jeszcze w poprzednim tygodniu  miałam 10000, a dziś liczba zdecydowanie wzrosła. Wcześniej myślałam, że to jest niemożliwe, a jednak!
Nareszcie mogę napisać, że zaczęłam regularnie pisać bloga. Mój blog od czasu założenia, bardzo się zmienił, a wraz z nim Ja. Przeglądając moje poprzednie posty i porównując teraźniejsze, wiele się zmieniło, mam nadzieję, że na lepsze. Sama nie myślałam o tym, że kiedyś będę coś takiego robić.
Ale z każdym komentarzem, wyświetleniem oraz obserwacją , sądzę, że warto i się nie poddaję. Wiem, że jest choć kilka osób, które wchodzą i czytają mojego bloga, przeglądają zdjęcia, które tutaj zamieszczam. Nawet, gdyby to grono czytelników było niewielkie i tak bym to robiła, choć by dla siebie. 

Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej o mnie, o moim blogu to możecie zadawać mi w komentarzach pytania, gdzie w kolejnym poście udzielę na nie odpowiedzi właśnie tutaj!
Również pytania możecie zadawać na moim ask ♥ ...! A na  instagram jeśli ktoś chce można mnie śledzić.! 




Dzisiaj wraz z moją przyjaciółką, również blogerką postanowiłyśmy, że na wakacje wybierzemy się na zlot blogerek/blogerów we Wrocławiu! odbędzie się to 07.07.2015 r. o godzinie 18:00 przed głównym wejściem do Pasażu Grunwaldzkiego. Chętnych Zapraszamy!! 
Jest jeszcze trochę czasu, ale wstępnie planujemy. Będzie można porozmawiać z różnymi blogerkami, wypić kawę, zrobić zdjęcie. Z tego co wiadomo będzie Julia Janulewicz!! (nie jest to pewne)









Buty-roshe run
spodnie-h&m
koszula-?
Kurtka-h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz