wtorek, 24 lutego 2015

Każdy krok zbliża Cię do celu

Cześć ♥
Dzisiaj dla odmiany coś innego. Podkusiło mnie, bym pisała od czasu do czasu Wam co najchętniej lubię jeść, jak jem i co lubię najbardziej. Myślę, że co niektórym z Was może się to spodobać. Będę opisywać przeróżne dania, które jem na co dzień i które mi najlepiej smakują. A Czasami zawitam czymś nowym, czymś wypróbowanym po raz pierwszy. Co o tym sądzicie?
♥♥
Od razu na samym początku chciałabym napisać, że to nie będą dodawane i opisywane dania bądź też smakołyki, dzięki którym będziemy mogli się odchudzić. Stanowcze NIE. Po prostu, niektórzy z Was będą mogli się o mnie, więcej dowiedzieć, co tak naprawdę robię i jak dbam o swoje zdrowie.
Z resztą sami dowiecie się czytając kolejnych moich postów o różnych daniach,smakołykach.


Dzisiejszym takim moim fetyszem są koktajle! Jestem jak najbardziej zwolenniczką picia zdrowych i świeżo wyciśniętych soków! Są one pożywne i bardzo zdrowe. Mają w sobie wiele witamin, które są nam potrzebne na co dzień. I nie zastąpią nam witamin, żadne lekarstwa, nawet te najlepsze. Oczywiście, można pić koktajle, jeżeli ktoś np. nie lubi jeść tak normalnie owoców. Np. w moim przypadku. W ten sposób możemy zrobić sobie właśnie koktajl/mus, gdzie lepiej przyswoimy to niż jedzenie,gryzienie czy też krojenie owoców w kosteczki. Taki koktajl jest bardzo prosty do przyrządzenia. Wystarczy posiadać w domu sokowirówkę, aczkolwiek, są też inne sprzęty niekoniecznie sokowirówki, dzięki którym możemy zrobić wiele ciekawych i zdrowych przede wszystkim soków. Do mojego właściwie musu/koktajlu wybrałam takie owoce jak: jabłko, pomarańcze oraz banany. Wszystko to włożyłam do sokowirówki. I w taki o to sposób otrzymałam mus. Nic Trudnego! Totalnie banalnie.Taki mus można jeść nawet między posiłkami, czy też na śniadanie. Do tego zrobiłam sobie bardzo pożywny twaróg ze szczypiorkiem oraz rzodkiewką, na ciemnym chlebie słonecznikowym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz