czwartek, 19 lutego 2015

O wszystkim i o niczym...

Cześć
Ostatnio na moim blogu pojawił się filmik z serii "Zniszcz Ten Dziennik". Niektórzy z Was są zainteresowani kolejnym odcinkiem. Z czego jestem bardzo zadowolona. Postaram się nagrać drugą część, tym razem dla odmiany coś innego,  coś zupełnie odbiegającego filmiku poprzedniej serii.
W końcu udało mi się choć na chwilę, wyrwać z przyjaciółką na zdjęcia!
Mam nadzieję, że z niecierpliwością czekaliście na posta... siedzę dosłownie przed laptopem i nie wiem od czego mam zacząć. Pogoda za oknem jest dość dziwna. Raz jest ciepło, a raz zimno, wieje wiatr, albo pada deszcz. W ogóle tegoroczna zima, nie przypomina zimy. Ani trochę śniegu w tym roku...Za niedługo powitamy kolejny miesiąc, marzec. A z czym to się wiążę? Z nową porą roku, nowymi trendami. W końcu będziemy mogli ubrać nasze wymarzone i już wcześniej zaplanowane stylizacje. Każdy z nas na pewno, nie może się doczekać ciepła, lekkiego podmuchu wiatru, gdzie małymi kroczkami będziemy zbliżać się do lata!  Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać. Mam już wstępnie zaplanowane  tegoroczne wakacje. W lipcu pojawię się w Chorwacji, miasto Trogir.Spędzę tam okołu 11/12 dni. Jadę tam wraz z moimi znajomymi, także na pewno będę się świetnie bawić! Planuję jakiś mały wypad do Wrocławia,Poznania. Być może się uda!
A Wy jakie macie plany na wakacje? Poniżej znajdziecie opis mojego ubioru.

A tutaj możecie mnie obserwować



Trochę o moim ubiorze!
♥♥♥
Dość prosty i minimalistyczny. Uwielbiam kolor czarny, praktycznie zawsze na sobie  muszę mieć coś czarnego. Nie wiem czym to jest spowodowane , ale uważam , że pasuje on do wszystkich kolorów tęczy!
Spodnie są bardzo wygodne prezentuje je na blogu po raz 1. Jest to moja druga para tych spodni, ponieważ poprzednie uległy zniszczeniu, że tak powiem. I stwierdziłam, że były tak wygodne i tak dobrze wykonane, że nie szkoda mi było wydać 60 zł po raz kolejny na te same spodnie. Do tego zwykła czarna długa koszulka stonowana, prosta dołączyłam do tego jeansową kamizelkę. Jeżeli chodzi o buty, są bardzo wygodne, POLECAM nike roshe run. Białe w czarne palemki. Mamy końcówkę zimy, a było dość ciepło, więc pozwoliłam sobie na założenie tych butów :)






Szalik-Kapphal
Spodnie-H&M
Kamizelka jeansowa-H&M
Płaszcz-H&M
buty-nike roshe run
♥♥♥
  • Za każdy komentarz/obserwację bardzo dziękuję!
  • Motywuje mnie to nad dalszą pracą bloga
  • Napisz, że obserwujesz a się odwdzięczę!
  • Jeżeli podoba Ci się mój blog obserwuj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz