poniedziałek, 16 lutego 2015

"Zniszcz Ten Dziennik"

 Praktycznie minął miesiąc odkąd nic nie dodawałam na bloga. Totalny absurd. Sama w to nie wierzę, szczerze powiedziawszy! Ale to tylko dlatego, że w moim życiowym śmietniczku jest wiele obowiązków z którymi zmagam się na co dzień. No, ale kogo to interesuje?.. lecę z tematem!
Tak, więc nagrałam krótki filmik z serii "Zniszcz Ten Dziennik". Wielu youtuberów , blogerów zajęło się nagrywaniem i pokazywaniem w internecie, jak kreatywnie można zniszczyć tą książkę(światowego bestselleru). Panuję teraz fala na oglądanie różnych youtuberów i blogerów właśnie ze "Zniszcz Ten Dziennik". Stało  się to dość popularne nie tylko w USA, ale także w Polsce!
Książka ta pokazuje, że warto korzystać w pełni z życia. Niektóre zadania przypomną Wam zdecydowanie dzieciństwo. I Ja również chciałam pokazać z mojej strony, moje "kreatywne" wypełnianie tej książki. Może wielu z Was wydaje się, że ta książka zupełnie nie jest kreatywna. Jest śmieszna i dziecinna, ale na tym to polega by oderwać się od codzienności. Powiem Wam, że też tak myślałam, ale się przekonałam. Ta o to książka, jest dobra na nudę, dobra na to, aby się wyżyć! Jeśli mamy złe dni. Zapraszam do oglądania! :)

Zapraszam! ♥


-Jeżeli spodobał Ci się filmik napisz: (Chcę 2 odcinek)
Dziękuję za każdy dodany przez Ciebie komentarz/obserwację to motywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem!
-Wulgaryzmy będą natychmiastowo usuwane
-Nie spamujcie(mała prośba)


  Kolejny post już niebawem!
 Zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga i do obserwowania! Miłego Tygodnia życzę Wszystkim...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz