sobota, 6 grudnia 2014

Christmas market

Heej ♥

Dziś troszeczkę chciałam napisać o Targu Świątecznym. Post dość luźny,spontaniczny.
Jak co roku w mieście Görlitz,obok mojego miasteczka Zgorzelec, odbywają się targi świąteczne, na których można kupić wszystko co jest związane z Bożym Narodzeniem.
Słodkości, ozdoby, choinki, wszystko przypomina o zbliżających się świętach. Spacerując po tym rynku atmosfera, która tam panuje jest inna od tej polskiej,zdecydowanie. Od razu czuję się te święta, po prostu coś innego.
Całe miasto ozdobione świątecznymi ozdóbkami, światełkami, zapachy różnych dań, ciast.
Tłum ludzi przechadzających się przez targ. A wśród tych wszystkich osób dostrzegłam TAMARĘ  GONZALEZ PEREA. Znaną wam większości modową blogerkę..
Totalnie inny klimat, w tle tego wszystkiego lecą kolędy.
Dziś tak na prawdę, poczułam po raz pierwszy święta, które małymi kroczkami się do nas zbliżają.
Z okazji dzisiejszych Mikołajek wybrałam się z przyjaciółmi na mały wypadzik. Poszliśmy na lodowisko i małe fasst foodowe jedzonko oraz ciepłą herbatkę. Nie zabrakło, również zwiedzania targu świątecznego w Görlitz.
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami, Miłego wieczoru :*




Taka ja pulchna !







Zdjęcia z Jarmarku były robione wspólnie z moją przyjaciółką Kamilą, która również prowadzi bloga. Zdjęcia zostały wykonane jej aparatem, dlatego na fotografiach znajduję się jej link do bloga, którego ona prowadzi. Chodzi tu o Prawa Autorskie,:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz