niedziela, 23 listopada 2014

Nowa,lepsza inna nazwa bloga?-Dlaczego?

Cześć!♥
Jej,  parę dobrych tygodni mnie tutaj nie było. Ale motywuję się i zaczynam pracować już  intensywnie nad blogiem. Wiem, że bardzo dużo osób oczekuję na regularne posty. I zawiodły się troszeczkę na tym, że ich ciągle brak.
Dziś, pisząc posta możecie niektórzy zauważyć, że nazwa bloga została zmieniona. Dlaczego...?
Stwierdziłam, że tam ta nazwa bloga była totalnie wyjęta z du*y, mówiąc brzydko. 
Zmieniłam ją na: wiktoria-necka.blogspot.com myślę, że ta nazwa jest bardziej oryginalna od poprzedniej. I bardziej się przyjmie w sferze blogowej.Może niektórzy z was się ze mną nie zgodzą.Gdy ja wolę osobiście, nazwy bardziej stonowane i oznaczające coś, daną osobę.Tutaj, akurat ta nazwa nie oznacza "czegoś" lub" coś" lecz mnie, moje imię oraz nazwisko. Mnie, moją osobowość.Dlatego jestem ciekawa komu się podoba nowa , a ile osób zostało by przy  tej starej nazwie? Czekam na wasze opinie. Co do nagłówka, wkrótce zostanie on zmieniony.Na inny z nową nazwą bloga! :)


Dziś również troszeczkę o mojej stylizacji. 
Jest to outfit bardziej elegancki w stylu glamour.Który możecie założyć np: na randkę,kolację z chłopakiem oraz na co dzień
.Ubrałam  pudrową spódniczkę, którą połączyłam z czarną bluzką lekko przezroczystą z czarnym napisem na białym tle. Do bluzki dołączyłam czarne rajstopy z czarnymi wysokimi butami na platformie. Które moim zdaniem świetnie ze sobą współgrają. Aby wypełnić resztę stylizacji okryciem nawierzchniowym, wybrałam jesienny płaszcz.
Również czarny, ze złotymi wstawkami oraz kołnierzem, który został wykonany z kożuszka. Myślę,że całej stylizacji dodał świeżości płaszcz oraz modne wysokie buty.

Już niedługo pojawi się na moim blogu 1 filmik, który został właśnie nagrany. TAG z przyjaciółką. Jeszcze nie wiemy co z tego wyszło, ale mamy nadzieję, że wyjdzie on pozytywnie. Dlatego oczekujcie go już niebawem. Także, trzymajcie się cieplutko! 

buty-h&m
bluzka-h&m
Spódniczka-SinSay
płaszcz-h&m














-obserwacja=obserwacja
-Każdy dodany przez Ciebie komentarz motywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem
-Proszę nie spamuj
-Komentarze zawierające wulgaryzm będę usuwane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz