niedziela, 31 sierpnia 2014

The End

Czeeść!
Niestety nasze wakacje dobiegły końca. I już jutro wszyscy zaczniemy nowy rok szkolny. Teraz zostały nam już tylko wspomnienia tych wakacji , które chyba są ważne dla każdego z nas. Ja, chciałam wam przedstawić kilka kolarzy z moim małymi wspomnieniami tego rocznych wakacji. Wybrałam zdjęcia ,które moim zdaniem utknęły mi najbardziej w głowie. Właściwie to zdjęcia z dni w których najbardziej jest co wspominać. Te wakacje może nie były tymi najlepszymi , ale też nie były najgorsze. Bawiłam się na prawdę bardzo dobrze!
Każdy z nas pewnie chciałby , aby wakacje były wieczne. No , ale trzeba w końcu kiedyś powrócić do swoich obowiązków. I od jutra właśnie to zrobimy. 

Wczoraj w moim małym miasteczku spotkałam bardzo ważną osobę dla mnie. Właściwie moją ulubioną Polską Top Modelkę:)! Zuzannę Kołodziejczyk , którą ujrzałam w ostatniej chwili!! Jest ona nie tylko piękna,szczupła! Ale jest bardzo miłą i ciepłą osobą,bynajmniej na mnie takie wrażenie sprawiła. Taka niespodzianka na koniec wakacji.?! Kto by nie chciał? :o 


Najbardziej wspominam :
-ROZPOCZĘCIE WAKACJI
-Koncert DAWIDA KWIATKOWSKIEGO 
-Spotkanie z ZUZIĄ KOŁODZIEJCZYK
-Spędzenie 2-tygodni z JOWITĄ!
-Ogniska z przyjaciółmi
-Nocne wypady
-Wakacje w Chorwacji
-Jakuby(impreza "miasta"?) nie wiem jak to ująć :D
- Dni Zgorzelca
I mogłabym tak wymieniać i wymieniać.:)! Myślę ,że na tyle dzisiaj wystarczy:) A wy co najbardziej wspominacie ze swoich wakacji? Teraz czekamy na kolejne wakacje! Głowy do góry!! SZYBKO ZLECI:*

 Zapraszam!









YYYYYTTTT♥-piosenka dzięki,której przypominają mi się te o to Wakacje 2014!
No to do NASTĘPNYCH! :(!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz