piątek, 22 sierpnia 2014

100% Luzu?

         Cześć!
Ostatni mój post tyczył się mojego wyjazdu za granicę czyli  coś , ala-"podróżny". Dzisiaj chciałam napisać posta w jakich stylizacjach czuję się najlepiej. Przygotowałam dla was jedną ze stylizacji,która przypadła mi do gustu. Zazwyczaj ubieram się bardziej elegancko,bo przeważnie wychodzę,gdzieś na miasto czy też do znajomych. Ale są takie dni,gdzie mamy dość już tych obcisłych jeansowych spodni,koszul czy też butów na wysokim obcasie. I dobrze jest czasami ubrać się całkiem na luzie,sportowo. Takie stylizacje są nie tylko wygodne,ale też modne w ostatnim sezonie. Moim zdaniem. Dlatego warto jest śledzić modowe trendy. Jeżeli  chce się wyglądać modnie i ładnie. Moja stylizacja jest bardziej sportowa. Codzienna,można tak wyjść na miasto do znajomych czy też do szkoły,którą za niecały tydzień rozpoczniemy.:( Zachęcam do oglądania najnowszych zdjęć oraz do komentowania mojego bloga. Miałam chwilę czasu na napisanie,krótkiego posta dla Was !

Bluza-h&m/leginsy-h&m/t-shirt-h&m/buty-vans/oksy-h&m/torebka-h&m












                                 Bluza-h&m/leginsy-h&m/t-shirt-h&m/buty-vans/oksy-h&m/torebka-h&m

-obserwacja=obserwacja
-Każdy dodany przez Ciebie komentarz motywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem
-Proszę nie spamuj
-Komentarze zawierające wulgaryzm będę usuwane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz