piątek, 11 kwietnia 2014

Spring !

Hej Kochani!
A więc za mną już ciężki i dość pracowity tydzień.! Bardzo dużo czasu  w tym tygodniu poświęciłam dla bloga. Abym mogła go już na spokojnie prowadzić. Zmiana wyglądu , obserwatorzy i przede wszystkim materiał , który bym mogła dla Was tutaj zaprezentować. Jeszcze do tego dochodzi szkoła , nauka. Poprawianie ocen i te sprawy. Ale jeszcze 6 dni i będziemy mieli co niektórzy wolne , po za 3 klasami gimnazjalnymi , którzy będą pisać za niedługo testy. (POWODZENIA!!!) 
Dzisiaj razem z moją przyjaciółką poszłyśmy na zdjęcia i przy okazji skorzystałam , żeby dodać dla Was posta. Śpię u niej dzisiaj , jutro czeka mnie ciężki dzień , ponieważ jadę na zawody. Będę brała udział w biegu na 2 km w Oleśnicy. Żeby było jasne , nie trenuje biegów długodystansowych. To była decyzja mojego trenera. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona , że będę musiała biec aż tyle , bo boję się , że nie dam rady. No , ale zobaczymy , wiem tyle , że na pewno się łatwo nie poddam i będę walczyła do samego końca. 


Na zdjęcia ubrałam się zwyczajnie. Czarny t-shirt do tego srebrny łańcuch oraz katanę jeansową. Spodnie mają wzór lekkiego moro. Oczywiście na poniższych zdjęciach mam bluzkę różową na krótki rękawek. W kolejnym poście , przedstawię wam moją listę must have ! Mam nadzieję , że co niektóre rzeczy wam się spodobają. Oczywiście możecie mnie obserwować na Instagram!:))
Już za niedługo post o kolejnych ćwiczeniach oraz o stylu życia do którego się powoli przyzwyczajam!






        /Spodnie-Sinsay/Katana-C&A/bluzka-H&M/Naszyjnik-H&M/Buty-Vans


Dziękuję za każdy dodany przez Ciebie komentarz
Odwdzięczam się !!
Proszę nie spamować :))! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz