środa, 9 kwietnia 2014

Our-Body

Cześć Kochani!
W dzisiejszej notce chciałam napisać o moim stylu życia. To znaczy : Co jem? Jak pracuje nad tym , aby moje ciało wyglądało idealnie.? Zostało niemal 80 dni do Wakacji! I każdy z nas chciałby wyglądać dobrze.Dlatego też pomyślałam , że to świetny temat na napisanie posta o "Zdrowym stylu życia".
Mam dla Was kilka ciekawych propozycji , na ćwiczenia.Ćwiczenia brzucha , pośladek , nóg oraz wiele innych części ciała. Sama przez prawie dwa tygodnie stosowałam TRENINGI 'Mel B'-pośladków i brzucha. I szczerze mówiąc są one bardzo skuteczne , efekt jest naprawdę bardzo dobry.Zapewne już wielu z Was o "MEL B" usłyszało.
Chcę do wakacji wyglądać dobrze , nie idealnie , bo nikt tak naprawdę z nas nie jest idealny , i wielu rzeczy nie da się zmienić , nawet jeśli byśmy tego bardzo chcieli.Musimy zaakceptować nasz ciało takie , jakie jest.
  
Ćwiczenia , które polecam to : 
-Mel b-trening brzucha KLIKAMY 
Mel b- trening pośladków KLIKAMY
 ( to są ćwiczenia  akurat , które ja stosowałam i osobiście jestem z nich zadowolona)
 Oczywiście polecam naszą  Ewę Chodakowską.Mimo to , że nie korzystałam z jej ćwiczeń , ponieważ nie miałam okazji , ale być może spróbuję.











Co jem ja! 
 A więc nie odżywiam się jakoś specjalnie.Nigdy nie widziałam potrzeby , aby jeść ciemne pieczywo.Tak naprawdę jadłam to co chciałam , to co lubiłam.Wiadomo , że każdy z nas jest przyzwyczajony do takiego jedzenia , to takich produktów spożywczych , których rodzice nas nauczyli jeść jak byliśmy mali..Również wielu z nas ma różne przemiany materii , wolniejsze bądź szybsze.Od tego też zależy ile przytyjemy , czy w ogóle przytyjemy , czy też schudniemy.U mnie w lodówce tak naprawdę nigdy nie było zdrowej żywności , nie mówię tutaj , że jadłam same niezdrowe produkty. Otóż nie.Jadłam to co chciałam , na co miałam ochotę.Nigdy nie patrzyłam na to ile to ma (cal) i czy jest to sama chemia czy też nie.Zazwyczaj bardzo dużo jem dziennie i przede wszystkim nieregularnie(tak wiem , że źle) , ale co poradzić.Nie patrzyłam na to, nigdy. I co mnie dziwi to , to , że nie tyję.Dlatego wydaje mi się , że mam wolną przemianę materii. Dlatego postanowiłam teraz , że chcę coś zmienić w moim życiu i wprowadzić do niego trochę "ZDROWIA". Pisząc to ma na myśli , jedzenie owoców , warzyw , więcej ruchu(mniej siedzenia przed komputerem).:D Ciemnego pieczywa , a nie jasnego.I przede wszystkim jeść te  5 posiłków dziennie i zdecydowanie regularnie.



 
NIE PODDAWAJ SIĘ !!! WALCZ
A Wam z kim lepiej się trenuję? Z Ewą Chodakowską Vs Mel b?
Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
Podejmij wyzwanie , a będziesz wyglądała niesamowicie!
Na prawdę warto!! Uwierz w siebie , nie rezygnuj i przede wszystkim nie poddawaj się! Każdy z nas może wyglądać świetnie , tylko trzeba w to uwierzyć!
Ps: Zdjęcia są z internetu/w kolejnej notce będą zdjęcia z moim udziałem.Pokażę Wam jak się odżywiam oraz jakie ćwiczenia zaczęłam stosować.
Efekt po zastosowaniu Mel b-brzuch  < ------- Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz