piątek, 4 kwietnia 2014

Urodzinki♥

Cześć!
Chciałam dzisiaj Wam opowiedzieć jak wyglądały moje urodziny.
Dzień przed moją Hot 15-nastką , kolega zaprosił mnie do kina ze znajomymi w ramach prezentu urodzinowego.Wybraliśmy się na film pt"Noe-Wybrany przez Boga". Będę szczera nie za bardzo podobał mi się ten film. Ale to nie jest istotne w pewnym sensie.Ważne jest to , że spędziłam ten wieczór bardzo miło z przyjaciółmi.:) Na prawdę świetnie było.I bardzo im za to dziękuję.Moje urodziny były skromne , zaprosiłam moich najbliższych przyjaciół do pizzerii.Nie będę się rozpisywała co i jak ze szczegółami , bo dużo było by trzeba tego pisać. Jednym słowem , urodziny najlepsze moim zdaniem.Udały się w 100%.
Jedna z moich przyjaciółek przygotowała dla mnie niesamowitą niespodziankę!!! Zrobiła specjalnie dla mnie filmik urodzinowy , który możecie obejrzeć go właśnie tutaj---->klikamy♥.Trwa on bardzo długo , ale jeżeli interesuje Was moje prywatne życie to Serdecznie Zapraszam.Po obejrzeniu , popłakałam się ze szczęścia.+ mało tego dostałam od niej zdjęcia , z resztą sami zobaczcie(na dole).Oczywiście prezentów nie za brakło, ale sądzę , że prezenty się grają ważnej roli w tym wydarzeniu.Ważne jest to , aby spędzić ten wyjątkowy dzień z najbliższymi.Ale skoro już wspomniałam o prezentach to są zdjęcia tych o to rzeczy , które otrzymałam od najbliższych:)!



 Ogromnie Was Przepraszam za jakość tych zdjęć , ale robiłam je telefonem , bo mój aparat się zepsuł :(.
Są to zdjęcia robione na szybkiego , ale ważne , że są :) Jak tam u Was w szkole? :) Bo u mnie jest na razie dobrze , nie narzekam , choć brak czasu na swoje sprawy czasami mnie przytłacza.
Wczoraj dowiedziałam się , że w moim mieście(Zgorzelec) ma odbyć się 28 czerwca koncert Dawida Kwiatkowskiego! Lubię , go i nic do niego nie mam , aczkolwiek uważam , że nie zbyt dobrze potrafi śpiewać , ale nie będę się wypowiadała na ten temat , ponieważ sama nie umiem śpiewać , ale ma swoich fanów , odbiorców i to jest najważniejsze. Podoba mi się jego jedna piosenka"Na Zawsze". Reszta też nie jest zła , ujdzie :) Ogólnie to wydaje się fajnym kolesiem haha. :D No nie wiem , zobaczymy jak to będzie wyglądało tutaj u mnie. Oczywiście planuję , że na koncert się wybiorę :). A tymczasem tutaj macie mój instagram,Zapraszam--->>>>KLIKAMY<<<.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz