środa, 23 kwietnia 2014

Days Free

Hej Kochani!
Tak bardzo się cieszę , że mam jeszcze wolne. Dlatego między innymi korzystam z tych dni wolnych i pracuję nad blogiem.'Pracuję'-mam na myśli tutaj szczególnie , pisanie postów dodawanie zdjęć i przede wszystkim czas , którego potrzebuje na zrobienie kilka ciekawych mam nadzieję dla Was zdjęć. Od wczoraj pogoda w mojej miejscowości znacznie się poprawiła.Więc stąd też pomysł na 'sesje zdjęciową'.
Już niedługo przyjeżdża do mnie moja przyjaciółka z Holandii , dlatego chcę ten czas poświęcić tylko dla niej ponieważ rzadko co ją widzę.Więc myślę , że posty na ten czas będą nieregularne.Pozostało mi jeszcze 11 dni wolnego , więc wykorzystam je jak tylko mogę. Możecie odwiedzać mojego instagram'a , tam znajdziecie zdjęcia z Jowitą , która już w tym tygodniu u mnie będzie.Nie będę się już rozpisywała , dlatego też zostawia Was ze zdjęciami i Zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga.Kolejna notka , mam nadzieję niebawem.:))



Zdjęcia przedstawiają dość'luźną'-stylizację.
Bardzo prostą i przede wszystkim wygodną.Jak już wcześniej pisałam w takich o to 'luźnych'stylizacjach czuję się najlepiej. A jak Wam się podoba? Piszcie w komentarzach co sądzicie!

  



                                       Bluzka-H&M/Spodnie-Kik/łańcuch-H&M/buty-vans



Pamiętaj !

Nie rób spamu -Proszę.
Obserwacja za obserwację
Zawsze się odwdzięczam!
Jest mi miło za każdy dodany przez Ciebie komentarz.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz