niedziela, 14 czerwca 2015

Bal gimnazjalny

Witam!
Tak jak obiecałam, dzisiaj podsyłam Wam parę zdjęć z mojego balu gimnazjalnego. Nie ma ich dużo, ponieważ zdjęcia były robione tuż przed naszym występem. I chwile po nim... Nie było czasu zbytnio na to, aby robić fotki. Wybrałam te najlepsze by je Wam pokazać. Niestety plener w którym były wykonywane zdjęcia nie zachwycał. Ważne, że jest jakaś pamiątka.
 Co do balu było naprawdę cudownie. Wybawiłam się z przyjaciółmi w stu procentach. Ten dzień zapamiętam na długo. Szkoda tylko, że już musimy się po woli żegnać z niektórymi osobami z klasy. Każdy z nas zżył się z danymi ludźmi na swój sposób. Od września będziemy się widywali w osobnych klasach, szkołach... jest to nie do pomyślenia, ale taka jest kolei rzeczy. Kończy się jedno, a zaczyna drugie. Pamiętam jak rozpoczęłam gimnazjum, pamiętam swój pierwszy dzień  w szkole, pamiętam jak poznałam swoje obecne przyjaciółki z którymi naprawdę się mocno zżyłam. A teraz trzeba iść dalej... Te 3 lata w gimnazjum wiele mnie nauczyły. Teraz czekają mnie kolejne 3/4 lata w  nowej szkole średniej. Czekają na mnie nowe znajomości. 
To chyba na tyle. Zapraszam Was do dalszego śledzenia bloga. :)

Kochani zachęcam Was do lajkowania fanpage fotografa Mariusza Zet oraz mojego Wiktoria Nęcka
Kto da łapkę w górę na naszych fanpage daję obserwację na blogu!!! (daj znać w komentarzu)
Miłego wieczoru!
 Do następnego!














Dziękuje za cudowny bal wszystkim klasom trzecim!
♥♥♥
♥♥
♥ 
Jesteście najlepsi! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz