sobota, 25 kwietnia 2015

Black&White

Cześć
Na samym wstępie, chciałam Was ogromnie przeprosić za  moją nieobecność na blogu. Czym było  to spowodowane? Tym, że w czwartek zakończyłam egzaminy klas 3. Musiałam poświęcić swój czas szkole, ale nie martwcie się już powracam do systematyczności. Co do egzaminów, poszły mi one średnio. Zobaczymy wyniki dopiero w czerwcu, nie powiem na samą myśl o wynikach się stresuję. Zależy mi, aby dostać się do dobrej szkoły średniej. Trzymajcie kciuki, aby te wyniki nie były najgorsze! A Wam jak poszły testy?!
 Wczoraj w moim miasteczku pogoda była przepiękna, stąd też pomysł na zdjęcia. 
Weekend zapowiada się jak najbardziej na plus.! Trzeba korzystać z tak pięknej pogodny. I spędzać czas aktywnie. Zostało nam jeszcze półtora miesiąca nauki i zaczniemy wakacje. Oczywiście w między czasie trzeba poprawić niektóre przedmioty. Ten rok szkolny minął mi w mgnieniu oka! Pamiętam jeszcze jak zaczynałam klasę drugą gimnazjum! A teraz muszę już wybierać inną szkołę.
Na dole trochę o moim ubiorze!
Zapraszam Was na mojego snapchat'a Siema115 w ostatnim poście zrobiłam pomyłkę, dlatego z góry Was przepraszam. Nie powinno się to zdarzyć. Życzę Wam udanego weekednu! Pamiętajcie też, że możecie mnie śledzić na ING, ask oraz snapchat.






Co do mojego ubioru, zdecydowanie postawiłam na klasykę. Lubię stonowane kolory. A najbardziej czerń z bielą. Zawsze w mojej stylizacji musi pojawić się któryś z tych odcieni. Z racji tego, że mamy wiosnę możemy w końcu założyć na siebie lżejsze ubrania. Mam na myśli, nasze ulubione kurtki skórzane, katany i różnego rodzaju narzutki. I oczywiście buty, lekkie w których czujemy się wygodnie. Nareszcie możemy pozbyć się szali, czapek, grubych kurtek(płaszczy)  i ciężkich butów. Moje stylizacje zawsze są minimalistyczne. Taki mój fetysz.
Ubrałam czarne spodnie High West z wysokim stanem do tego Crop-Top z długim rękawem. Bluzka lekka, przewiewna i bardzo wygodna. Do tego dołączyłam buty, również biało-czarne jak cały mój ubiór. Kurtka skórzana z lekko połyskującym się paskiem u dołu+ torebka, również skórzana. Nic wymyślnego.







  Bluzka-H&M
Spodnie-H&M
Buty-nike roshe run
bransoletka- Apart
Torebka-House 
kurtka-?

Jeżeli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu chętnie na nie odpowiem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz