poniedziałek, 2 czerwca 2014

Holiday's

Hej!Hej!
Witam Was w kolejny poście!
 Dzisiaj chciałam napisać trochę o moich planach na wakacje. Sądzę , że to dobry czas , aby napisać posta o takiej tematyce. Nie chcę was zanudzać dlatego też postanowiłam , że będę mniej pisała , mniej szczegółowo , a więcej pokazywała różnych zdjęć. Bo sama z własnego doświadczenia wiem , jak to jest. Jeżeli jest za dużo napisane , to nie za bardzo chcę się tyle czytać.
Już za niedługo będą  wystawione ocenki , a po nich zostanie nam dosłownie kilka dni szkoły , gdzie będą już same luzy na lekcjach. Mam nadzieję , że tegoroczne wakacje będą jak najbardziej zapamiętane! Mam zaplanowane dwa wyjazdy :) Mój pierwszy wyjazd odbędzie się do Holandii na około tygodnia do przyjaciółki o której pisałam wcześniej. A drugi odbędzie się w sierpniu do Chorwacji na 16 dni:) jestem mega zadowolona! To wszystko jeżeli chodzi o wyjazdy za granicę.Miałam w planach obóz , ale niestety musiałam z niego zrezygnować ,  mam nadzieję , że uda mi się pojechać za rok.:) A wy jakie macie plany na swoje wakacje?




Zdjęcia zostały zrobione w niemalże prawie 30 stopniach , było na prawdę gorąco.Pogoda zachwycała! I szkoda było siedzieć w domu, dlatego też poszłam na zdjęcia z przyjaciółką do Gorlitz.




Gorlitz!♥





                                           bluzka-h&m/buty-h&m/spodenki-h&m/oksy-h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz