środa, 19 lutego 2014

ferie

Hejka Kochani :)!!!
     Kurde tak dawno mnie tutaj nie było :o! Masakra ! A więc zaczynam FERIE , mega z tego powodu się cieszę ! Tyle  czasu wolnego ,  na własne sprawy i przyjemności ! Wiem , że niektórym z Was skończyły się już one... I musicie już powrócić do szkoły i codziennych obowiązków związanych z  nią. No , ale niestety tak jest.
Dobra przejdźmy lepiej do tego jak tam moje sprawy i co w ogóle u mnie słychać. :)) A więc rozpoczęły mi się ferie , dlatego chcę wykorzystać  je jak najlepiej ,  i przede wszystkim odpocząć od szkoły w pewnym stopniu. Niedawno pojechałam na 4 dni do Poznania do rodziny. Spędziłam tam bardzo mile czas z kuzynostwem i znajomymi. Nie mam niestety żadnych ciekawych zdjęć , ponieważ nie miałam zbytnio czasu na to. Wróciłam w niedzielę wieczorem , po czym zadzwoniłam do mojej przyjaciółki Kamili i zapytałam się jej czy się w poniedziałek spotykamy. Spotkałyśmy się około 13:00 i poszłyśmy do Mc. Później Spotkałyśmy Papi(Patrycję Banaś) zrobiłyśmy sobie z nią zdjęcie i wybrałyśmy się do mieszkania Honoraty Skarbek Honey , bo wiedziałyśmy , że przyjechała na tydzień do swojego rodzinnego miasteczka. Udałyśmy się tam , bardzo się stresowałyśmy , gdyż nie wiedziałyśmy jaka będzie reakcja HONKI. Zapukałyśmy do drzwi i otworzyła jej mama i my zapytałyśmy się czy jest Honey , a jej mama na to , że  nie ma jej bo  pojechała do Karpacza i , że będzie wieczorem.. To podziękowałyśmy i przeprosiliśmy za najście.... : P. Widziałyśmy jej słodkiego pieska "HAPPY" !! jeja taki słodziak z niego .. :ooo No i okazało się wieczorkiem , że mam spać u Kamili. Więc pojechałyśmy najpierw do mnie po rzeczy i potem do Kamiśki. Długo siedziałyśmy na internecie i oglądałyśmy filmy do 3 nad ranem;))) Wstałyśmy o 11:00 i około 14:00 poszłyśmy na zdjęcia... i o to poniżej efekty naszej "pracy"...
jak na razie jest początek moich ferii i mam nadzieję , że z dnia na dzień będzie coraz lepiej!!! Cieszę się , że mam dużo wolnego czasu , bo z jednej strony mam czas na pójście na zdjęcia i na napisanie notki:) Łapcie link do mojego insta oraz ask!!! --------->INSTAGIRL------->ASK (pytajcie,obserwujcie,hejtujcie:P)
Jeżeli macie jakieś pytania , bądź chcecie się ze mną skontaktować to ZAPRASZAM tutaj macie mój
e-mail Victoria1415@wp.pl . Na pewno odpiszę :>
























                                                               Kurtka-h&m
                                                               Komin-h&m
                                                               bluzka-h&m
                                                               Spodnie-h&m
                                                               Buty-h&m
Za wszelkie komentarze poniżej Bardzo Dziękuję ♥
Na pewno się odwdzięczę :)
Obserwacja za obserwaję
I jest mi naprawdę miło za każdy jeden dodany komentarz :>



Kolejna notka już niebawem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz