środa, 7 stycznia 2015

Happy New Year

Siemanko!
Witam,Was po Nowym Roku. Tak jak obiecałam piszę zaległego posta, który miał pojawić się tuż po sylwestrze. Niestety, nie udało mi się i piszę go tydzień po...
Jak Wam  minęła zabawa sylwestrowa? Ja, spędziłam tego sylwestra u siebie w domu w małym gronie przyjaciół/znajomych. Było na prawdę świetnie, wszyscy bawiliśmy się znakomicie.Skromnie, ale za to impreza udana na max'a. No cóż, ale jak co roku, każdy z nas ma jakieś postanowienia noworoczne. Ja nie będę tutaj pisać jakie są moje, ponieważ nie wiem czy zobowiązuję się do tego by dotrzymać, utrzymać postanowienia. Jedno Wam mogę zdradzić, że chcę pracować intensywnie nad blogiem, i aby ten rok był lepszy od poprzedniego, jeżeli chodzi o bloga. Poświęcać o wiele, więcej czasu niż do tej pory:) Rok zaczęłam wielką parą! Teraz trzeba  być tylko pozytywnie nastawionym i iść powoli do przodu z uśmiechem na twarzy.
A wy jakie macie postanowienia Noworoczne? Po niżej znajdziecie resztę posta.

A już dziś na blogu znanej Wam, co niektórym blogowiczom, pojawi się moje i mojej przyjaciółki zdjęcie z MACADEMIAN GIRL (Tamara Gonzalez Perea). ZAPRASZAM
A o to jej link do bloga----->  macademiangirl.com  ♥


 


Oczywiście, jeżeli chodzi o zdjęcia są to fotki, niektóre ze snap chat'u.(da się zauważyć) Na dole przedstawione są zdjęcia zimowej stylizacji. Marmurkowe spodnie do tego, dołączona czarna zwykła bluzka, która łączy się genialnie z futrzanym bezrękawnikiem. Mimo tego, że futerko nie ma długich rękawów, jest w nim na prawdę ciepło, miło i przede wszystkim ma materiał, który jest przyjemny w dotyku. Kosztowało ono 130 zł. Ja, je kupiłam zaledwie za 60zł!!!(na wyprzedaży). Torebka jest stonowana,czarna też pasująca do tej amatorskiej stylizacji. Buty, wyróżniają się od całej ubraniówki, sądzę, że mogły by też pasować czarne Emu czy też lakierkowane mini glany,albo ocieplane sztyblety. Pewnie znajdzie się pytanie: Czemu nie pokazałaś kurtki?,albo: Czy tylko tak byłaś ubrana w ujemną temperaturę? Otóż stanowcze NIE!!! Nie pokazałam kurtki, ponieważ chciałam pokazać stylizację na zimne, zimowe dni. Co tak naprawdę nosimy pod kurtkami, czy płaszczami







Torebka-house
kożuszek-H&M
spodnie-H&M
bluzka-H&M
buty-sportowy(nie pamiętam nazwy)



 ♥Dziękuję za każdy dodany przez Ciebie komentarz, motywuje mnie on do dalszej pracy nad blogiem. wiktoria-necka.blogspot.com
♥Wulgarne słowa będą usuwane.
♥Nie spamuj
♥Jeżeli podoba Ci się mój blog ZAOBSERWUJ, a na pewno się odwdzięczę